Στα πλαίσια της καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών μας και της αποφυγής προβλημάτων αναγράφουμε αναλυτικά τις διαδικασίες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της επιστροφής ενός προϊόντος στην εταιρία σε 5 στάδια:
Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται αποδεκτές εφόσον τηρηθούν οι παρακάτω προϋποθέσεις:
ΣΤΑΔΙΟ 1 : ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
α) Έγγραφη ενημέρωση από τον πελάτη για τους λόγους επιστροφής στο εταιρικό email : info@sigmaoffice.gr
β) Έγγραφη απάντηση από την εταιρία SIGMA αποδοχής της επιστροφής
γ) Επιστροφή προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής μετά την έγγραφη απάντησης της εταιρίας και εφόσον δεν έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου.
ΣΤΑΔΙΟ 2 : ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τα προϊόντα τα οποία αποδέχεται η εταιρία να επιστραφούν είναι
α) όσα εμφανίζουν ελαττώματα με δική μας υπαιτιότητα για τα οποία δεν μπορεί να δώσει λύση επιδιόρθωσης η εταιρία
β) όσα είναι ακατάλληλα προς χρήση
γ) για λάθος κωδικούς προϊόντων σε σχέση με αυτά που αναγράφονται στην παραγγελία
ΣΤΑΔΙΟ 3 : ΛΟΓΟΙ ΜΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
α) Δεν γίνονται αποδεκτά προϊόντα ειδικών κατασκευών που δημιουργήθηκαν κατόπιν ζήτησης του πελάτη.
β) Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές προϊόντων που σχετίζονται πιθανά με λόγους εργονομίας χώρου, εργονομίας θέσης, λειτουργικότητας, design, λάθους εκτίμησης πελάτη κλπ.
Για το λόγο αυτό συνιστούμε στους πελάτες μας πριν την επιλογή του είδους να επισκεφτούν τους εκθεσιακούς μας χώρους και να δουν από κοντά τον εξοπλισμό που θα επιλέξουν για το χώρο τους.
γ) Δεν γίνονται αποδεκτά προϊόντα που μπορεί να παρουσιάζουν χρωματικές αποκλίσεις σε σχέση με αυτό που φαίνεται στην ιστοσελίδα της εταιρίας για το λόγο ότι ενδέχεται η ανάλυση της οθόνης ή η φωτογραφία να έχει πιθανά διαφοροποιημένη ανάλυση.
δ) Δεν γίνονται αποδεκτά προϊόντα που επεστράφησαν χωρίς να ενημερωθεί η εταιρία όπως ορίζει το στάδιο 1. Στην περίπτωση αυτή γίνεται άρνηση παραλαβής
ε) Δεν γίνεται αποδεκτή επιστροφή και παραλαβή προϊόντος η οποία δεν φέρει την αρχική συσκευασία ή είναι κατεστραμμένη, ελαττωματική ή το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.
ΣΤΑΔΙΟ 4 : ΣΤΑΔΙΑ ΠΡΟΕΤΟΜΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗΣ
α) Το προϊόν θα πρέπει να συσκευαστεί στην αρχική του συσκευασία πολύ προσεκτικά και με τα απαραίτητα υλικά συσκευασίας για να μη χτυπηθεί στην μεταφορά του.
β) Το προϊόν κατά την επιστροφή του θα πρέπει να περιέχει όλα τα παραστατικά - έγγραφα - εγχειρίδια που έχουν επισυναφθεί (αποδείξεις, σχέδια συναρμολόγησης, καρτελάκια εγγύησης κλπ
γ) Το κόστος της επιστροφής του προϊόντος μέσω μεταφορικής εταιρίας επιβαρύνει την εταιρία SIGMA OFFICE εφόσον γιαυτό φέρει ευθύνη η εταιρία. Σε κάθε άλλη περίπτωση το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη.
ΣΤΑΔΙΟ 5 : ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ SIGMA OFFICE ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Η εταιρία εφόσον παραλάβει το προϊόν που έχει επιστραφεί θα ελέγξει αν το εμπόρευμα που παραδόθηκε στις εγκαταστάσεις διαθέτει την αρχική συσκευασία, είναι άρτιο ποιοτικά και δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
Ενημερώνει τον πελάτη ότι παραλήφθηκε καλώς και προβαίνει όπως συμφωνήθηκε στην επιδιόρθωση του, στην αντικατάστασή του ή στην διαδικασία επιστροφής των χρημάτων στον πελάτη.
Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων στον πελάτη γίνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος στις εγκαταστάσεις της παραγωγής, Λητή Θεσσαλονίκης.
Η πολιτική αυτή αναθεωρήθηκε τελευταία φορά στις 6 Ιουνίου 2024.
NEWSLETTER