Εργασία από το Σπίτι SIGMA OFFICE

Εργασία από το Σπίτι : Τι θα πρέπει να γνωρίζετε

 

Η περίοδος που διανύουμε, γεμάτη ανησυχία για την Πανδημία που αντιμετωπίζει ολόκληρος ο πλανήτης λόγω του Κορονοϊόυ έχει θέσει νέα πρότυπα & λύσεις στον εργασιακό τομέα, επιτάσσοντας σε πολλές περιπτώσεις την εργασία από το σπίτι ή Τηλεργασία.

 

Φανταστείτε: Η καρέκλα γραφείου σας είναι ο καναπές σας ή η καρέκλα της τραπεζαρίας σας.

Η διαδρομή σας είναι το μήκος του διαδρόμου σας.

Το συρτάρι σας είναι το κομοδίνο σας.

Νομίζετε ότι είναι ένα όνειρο ???

Όχι αυτές τις μέρες, όλοι μαθαίνουμε πώς να ζούμε με την πραγματικότητα του κορωνοϊού.

 

Σίγουρα η εργασία από το σπίτι συνεπάγεται πολλά θετικά, έρχεται όμως και με αρκετές προκλήσεις/δυσκολίες.

 

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε 8 συμβουλές για αποτελεσματική εργασία από το σπίτι:

 

 

 

1. Δημιουργήστε έναν χώρο εργασίας


Είναι πολύ σημαντικό να οριοθετήσετε ένα χώρο (ένα δωμάτιο, φωτεινό) ως τον χώρο εργασίας σας, στο σπίτι. Το Γραφείο σας.

Ο χώρος που απομονώνσετε, συγκεντρώνεστε και ολοκληρώνετε με επιτυχία τα καθημερινά projects.

Καθώς το σπίτι είναι ο χώρος που συνήθως χαλαρώνουμε, είναι σημαντικό να δημιουργήσουμε ένα σημείο που να μας βοηθά να μπούμε σε work mode.

Ένα έπιπλο γραφείου κατάλληλο για τις ανάγκες της εργασίας σας και μία ΣΩΣΤΗ καρέκλα γραφείου για τον σωματότυπο σας, αποτελούν τη ναυαρχίδα της εργασίας από το σπίτι.

 

 

 

2. Επενδύστε στην σωματική σας Υγεία

 

Είναι πολύ σημαντικό, όταν εργάζεστε να κάθεστε ΣΩΣΤΑ.

Η σωστή στάση σώματος προάγει ένα υγιές, αποδοτικά και εν τέλη χαρούμενο άνθρωπο.

 

 

 

Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι :


Η καθημερινή χρήση ενός εργονομικού καθίσματος, μου προσφέρει μία καλή στάση σώματος, με κρατά σε έντονη θέση και βελτιώνει την πυελική υγεία μου.

Οι έξυπνοι μηχανισμοί ρύθμισης της σκληρότητας της κλίσης της πλάτης, της κύλισης της έδρας καθώς και η ρύθμιση του ύψους του μαξιλαριού της μέσης και του προσκέφαλου διατηρούν μία ΣΩΣΤΗ στάση του σώματος μου.

 


Όταν κάθομαι ΣΩΣΤΑ

Οι μηροί μου δείχνουν προς τα κάτω και βρίσκονται σε γωνία 90o μεταξύ τους.

Η καμπύλη που δημιουργείται στο σημείο της μέσης μου, επιτρέπει την κλίση της λεκάνης προς τα  εμπρός, η οποία εξασφαλίζει τη φυσική και ουδέτερη θέση της σπονδυλικής στήλης.

ΑΝΑΠΝΕΩ αυτόματα καλύτερα, καθώς χαλαρώνοντας ο λαιμός μου επιτρέπει την αδιατάρακτη ροή του αίματος στον εγκέφαλο.

Τα χέρια μου στηρίζονται σωστά και έτσι οι αγκώνες,  οι ώμοι και κατ΄επέκταση ο αυχένα παραμένει ασφαλής.

Δεν πιέζεται κανένα μέρος του σώματος του και ακόμη μετά από πολύωρη εργασία .. δεν νιώθω κούραση και σωματικές ενοχλήσεις.

Σε περίπτωση που υποφέρω από μυοσκελετικές παθήσεις, δεν νιώθω επιβάρυνση στην περιοχή του πόνου.

Επομένως, επενδύοντας σε ένα σωστό κάθισμα, επενδύω στον εαυτό μου!

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ. ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ! ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ 1 ΛΕΠΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.



 
3. Δημιουργήστε ένα ωράριο και τηρήστε το

 

Δουλεύοντας από το σπίτι ανοίγονται τόσοι ορίζοντες μπροστά μας!

Μπορούμε να ξυπνήσουμε αργότερα (αντίο κίνηση!), να μαγειρέψουμε, να κάνουμε γυμναστική, να βάλουμε εκείνο το πλυντήριο που ποτέ δεν προλαβαίνουμε να απλώσουμε – η λίστα είναι ατελείωτη.

Τα νέα εδώ είναι καλά-μπορούμε!

Χρειάζεται όμως προσοχή. Ιδιαίτερα εάν είμαστε πρωινοί τύποι, το να ασχοληθούμε με κάτι πλην της δουλειάς ως το μεσημέρι, συχνά σημαίνει ότι θα καταλήξουμε να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε τις μη παραγωγικές μας ώρες, με ό,τι δυσκολία συνεπάγεται αυτό.

Δημιουργήστε λοιπόν το δικό σας ωράριο: μπορεί να είναι ότι ξεκινάτε μια ώρα αργότερα, ή ότι κάνετε ένα μεγαλύτερο διάλειμμα το μεσημέρι. Αφιερώστε αυτόν το χρόνο σε ό,τι θα θέλατε (ή χρειάζεται) να κάνετε.

Εξίσου σημαντική είναι η ώρα που τελειώνετε: δουλεύω από το σπίτι δε σημαίνει ότι είμαι διαθέσιμη 24/7. Οριοθετήστε το χρόνο σας τόσο απέναντι στους συνεργάτες σας αλλά και τον ίδιο σας τον εαυτό.


 
4. Διατηρήστε (ή δημιουργήστε) τη ρουτίνα σας


Κάθε πρωί πίνετε ένα γρήγορο καφέ με τους συναδέλφους σας πριν ξεκινήσετε τη δουλειά;

Μπορείτε να κάνετε το ίδιο και εξ αποστάσεως! Πάρτε τον καφέ και το λάπτοπ σας και καθίστε κάπου άνετα για ένα virtual coffee. Είναι ευκαιρία να γνωριστείτε καλύτερα, π.χ. δείχνοντας το σπίτι σας ή την αγαπημένη σας κούπα ή τον τετράποδο φίλο σας!

Το ίδιο και με τις προσωπικές σας συνήθειες: δημιουργήστε μια ρουτίνα καθημερινής και τηρήστε την. Βοηθά πολύ στο να μπούμε σε work mode.

 


 
5. Εξηγήστε στους άλλους τον όρο «εργασία από το σπίτι»



Δουλεύω από το σπίτι δε σημαίνει κάνω διακοπές, ούτε ότι είμαι διαθέσιμη/ος από κοντά ή στο τηλέφωνο. Συχνά είναι δύσκολο να γίνει αυτό κατανοητό από τους γύρω μας, ιδιαίτερα εάν δεν έχουν εργαστεί και οι ίδιοι από το σπίτι.

Είναι πολύ σημαντικό να εξηγήσετε στους γύρω σας ότι εργάζεστε και τι σημαίνει αυτό. Μπορείτε π.χ. να τους ζητήσετε να αλληλεπιδρούν μαζί σας όπως όταν πηγαίνετε στο γραφείο.

Ακόμη και εάν δυσκολεύονται να το εφαρμόσουν (και είναι λογικό), προσπαθήστε να το τηρείτε εσείς. Αρνηθείτε ευγενικά να βοηθήσετε το σύντροφό σας με το ξεκαθάρισμα της ντουλαπας του, μη σηκώσετε το τηλέφωνο ή μην ανοίγετε τις ομαδικές συνομιλίες με τους φίλους σας την ώρα που εργάζεστε.

Ανησυχείτε ότι θα φανείτε αγενείς ή παράξενοι; Ίσως. Αλλά στην αρχή. Αργά ή γρήγορα θα γίνει συνήθεια τόσο σε εσάς, όσο και στους γύρω σας.

 


6. Δώστε στο εαυτό σας μια ημέρα «άδεια»



Δυσκολεύεστε να συγκεντρωθείτε; Έχετε χαθεί στις δουλειές (ή σε οτιδήποτε άλλο) και είναι τρομερά δύσκολο να δουλέψετε; Εάν έχετε το περιθώριο από τη δουλειά σας, ίσως θα ήταν μια καλή ιδέα να δώσετε άδεια στον εαυτό σας για μια ημέρα. Προσπαθώντας να εργαστείτε με άγχος, δυσκολία συγκέντρωσης και τύψεις ότι έχει ήδη πάει 15:30 είναι συχνά ανούσιο.

Ξεκινώντας την επόμενη μέρα ξεκούραστοι και εκτονωμένοι, το πιθανότερο είναι ότι θα βγάλετε περισσότερη και καλύτερη δουλειά, αντισταθμίζοντας την άδεια της προηγούμενης. (Μεγάλη προσοχή χρειάζεται εδώ ώστε να μη γίνει κάθε μέρα άδεια!)

 

 


7. Ενισχύστε την παραγωγικότητά σας


Δυσκολεύεστε να συγκεντρωθείτε; Η τεχνολογία ίσως έχει τη λύση. Υπάρχουν πολλά εργαλεία που πιθανόν να σας φανούν χρήσιμα, π.χ. εφαρμογές που ενημερώνουν για το πώς/που χρησιμοποιούμε το χρόνο μας, timers, εφαρμογές που καταγράφουν πόσο χρόνο καταναλώνουμε για κάθε εργασία, άλλες που μας βοηθούν να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι....

Αλλά και το πιο απλό από όλα... Κάνετε ένα διάλειμμα και επανεκκινήστε!



 


8. Δώστε στον εαυτό σας χρόνο για να προσαρμοστεί στην εργασία από το σπίτι


Αυτή η απρόβλεπτη αλλαγή είναι πιθανό να σας βγάλει εκτός προγράμματος ή/και να σας δυσκολέψει. Δεν είστε οι μόνοι και είναι απόλυτα λογικό.

Δοκιμάστε διαφορετικούς τρόπους εργασίας, δείτε τι λειτουργεί για εσάς και τι όχι. Αργά ή γρήγορα θα το βρείτε!

Αναγνωρίστε το και δώστε στον εαυτό σας το χρόνο που χρειάζεται.

 

 

 

Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΑΣ :

Προετοιμάστε ΣΩΣΤΑ το νέο σας γραφείο, ώστε να μπορείτε να εργαστείτε αποδοτικά, άνετα και χωρίς να επιβαρύνετε την ψυχική και σωματική σας υγεία ... και όλα θα πάνε καλύτερα!!

 

«Προσπαθήστε να μην μένετε καθιστοί πολλές ώρες. Όταν όμως κάθεστε, προσπαθήστε να επιλέγετε Καθίσματα που συμμορφώνονται με τις αρχές της εργονομίας και εφαρμόζουν άψογα στις ανάγκες του σώματος σας»

 

 

 

>> Έχετε απορίες ? Επικοινωνήστε μαζί μας και το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας μας θα σας βοηθήσει.

 

 

espa-logo