Ασκήσεις στο χώρο γραφείου


Ασκήσεις στο χώρου του γραφείου

 

Ασκήσεις ...

1. Αν δουλεύετε σε γραφείο πολλές ώρες προσαρμόστε το κάθισμα γραφείο, το γραφείο και τον υπολογιστή στις κατάλληλες αποστάσεις, ώστε να μην επιβαρύνεται ο αυχένας και γενικά η σπονδυλική στήλη.

2. Κάνετε συχνά μικρά διαλείμματα στα οποία σηκώνεστε από την καρέκλα και κάνετε ασκήσεις του αυχένα:
Κάμπτουμε αργά το πιγούνι μας προς τα εμπρός να ακουμπήσει στο στέρνο και κατόπιν εκτείνουμε το κεφάλι προς τα πίσω.
Εν συνεχεία προσπαθούμε να ακουμπήσουμε το δεξί αφτί στο δεξιό ώμο και το αριστερό αφτί στον αριστερό ώμο και τέλος στρέφουμε το κεφάλι πρώτα προς τη μια πλευρά και μετά προς την άλλη.

3. Άλλες ασκήσεις που βοηθούν στην ενδυνάμωση των μυών του αυχένα και ανακουφίζουν από την υπερένταση είναι:
Προσπαθούμε να ενώσουμε τις ωμοπλάτες φέρνοντας τους ώμους προς τα πίσω για τρία δεύτερα περίπου, χαλαρώνουμε και επαναλαμβάνουμε. Κατόπιν ανασηκώνουμε τους ώμους, ώστε να ακουμπήσουν στο λαιμό μας και τους κρατάμε σε αυτή τη θέση για 5 -10 δεύτερα, χαλαρώνουμε και επαναλαμβάνουμε.

4. Αν μιλάτε αρκετή ώρα στο τηλέφωνο αποφεύγετε να συγκρατείτε το ακουστικό μεταξύ του αυτιού και του ώμου σας.

5. Κατά τη διάρκεια του ύπνου μην προτιμάτε την πρηνή στάση (μπρούμυτα), μην κοιμάστε με πολλά μαξιλάρια και προτιμήστε τα πουπουλένια καθώς προσαρμόζονται καλύτερα στη ανατομία του αυχένα.

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ

 

Ο υπολογιστής είναι ένα θαυμάσιο πράγμα. Σε τέτοιο βαθμό, ώστε οι άνθρωποι-είτε εργάζονται σκληρά ή παίζοντας με προσήλωση, στο γραφείο ή στο σπίτι, είναι γοητευμένοι από αυτό. Εστιασμένη χρήση για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν είναι το πρόβλημα τόσο πολύ όσο η αδράνεια που προωθεί. Περιορίζουν την κυκλοφορία και κάθονται σε μια στάση που δεν υποστηρίζει τον αυχένα, την πλάτη, τους ώμους και τα χέρια.

Όπως ο Δρ Τζέιμς Sheedy,
Διευθυντής Έρευνας για τον Optometric Vision απόδοση του Ειρηνικού,
του Πανεπιστημίου του Ινστιτούτου
σημειώνει :        
                                       
"Το κύριο πρόβλημα με την οθόνη του υπολογιστή είναι ότι είναι σταθερή και πρέπει ο χρήστης να προσαρμοστεί σε αυτήν οπτικώς."