Ασκήσεις για το σώμα στο κάθισμα

Ασκήσεις για το σώμα

Κάμψη

Καθίστε ίσια και άνετα στην άκρη της πολυθρόνας. Χαλαρώστε και αλλά μην επαναπαύεστε στο πίσω μέρος του καθίσματος.Τοποθετήστε τα χέρια σας στο πίσω μέρος του κεφαλιού σας, τους αγκώνες προς τα πλάγια. Εγείρεστε το σώμα σας προς τα εμπρός, ενώ κινείται ταυτόχρονα τους αγκώνες σας προς τα εμπρός, έτσι ώστε να τα τοποθετήσετε ανάμεσα στα γόνατά σας. Κρατήστε αυτή τη θέση για 10 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια, ισιώστε την πλάτη και τοποθετήστε τα χέρια σας στα γόνατά σας.

Επαναλάβετε πέντε φορές.


Στρίβοντας το σώμα

Καθίστε ίσια και άνετα στην άκρη της πολυθρόνας. Χαλαρώστε και αλλά μην επαναπαύεστε στο πίσω μέρος του καθίσματος.Τοποθετήστε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι, τους αγκώνες σας ανοικτούς. Κρατήστε αυτή τη θέση για πέντε δευτερόλεπτα. Περιστρέψτε το σώμα προς τα αριστερά, διατηρώντας παράλληλα τους αγκώνες ανοικτούς. Κρατήστε αυτή τη θέση για πέντε δευτερόλεπτα. Επιστροφή στην ευθεία θέση και τοποθετήστε τα χέρια σας στα γόνατά σας.

Επαναλάβετε πέντε φορές.