Ασκήσεις για το λαιμό και το πίσω μέρος του λαιμού στο κάθισμα

Ασκήσεις για το λαιμό και το πίσω μέρος του λαιμού

Πιέζοντας το κεφάλι προς τα πίσω:

Καθίστε ίσια και άνετα,χαλαρώστε και ακουμπήστε την πλάτη σας στο κάθισμα.

Τοποθετήστε το ένα χέρι στο πηγούνι σας και προσπαθήστε να το σπρώξετε προς τα πίσω απαλά. Κρατήστε τη θέση για 5 δευτερόλεπτα, στη συνέχεια χαλαρώστε.

Επαναλάβετε αυτή την άσκηση πέντε φορές.


Κάμψη της κεφαλής στο πλάι:

Καθίστε ίσια και άνετα, χαλαρώστε και ακουμπήστε την πλάτη σας στο κάθισμα.

Λυγίστε απαλά το λαιμό σας προς τα αριστερά και στη συνέχεια τοποθετήστε το αριστερό σας χέρι στο δεξί κρόταφο και τραβήξτε το κεφάλι προς τα αριστερά.

Κρατήστε αυτή τη θέση για πέντε δευτερόλεπτα και στη συνέχεια χαλαρώστε. Επαναλάβετε την ίδια άσκηση στην αντίθετη κατεύθυνση.
Επαναλάβετε τρεις φορές.