Ασκήσεις για τους ώμους στο κάθισμα

Ασκήσεις για τους ώμους

 

Καθίστε ίσια και άνετα, χαλαρώστε, χωρίς να ακουμπάτε την πλάτη σας στο κάθισμα.

Σηκώστε το ένα χέρι επάνω, προσπαθώντας να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται με τα δάχτυλά σας. Κρατήστε τη θέση για πέντε δευτερόλεπτα, χαλαρώστε και στη συνέχεια να κάνετε το ίδιο για το άλλο χέρι.

Επαναλάβετε πέντε φορές.


 

Καθίστε ίσια και άνετα, χαλαρώστε, χωρίς να ακουμπάτε την πλάτη σας στο κάθισμα.

Σηκώστε και τα δύο χέρια σας στο πλάι μέχρι το επίπεδο των ώμων σας. Τοποθετήστε το ένα χέρι στο πίσω μέρος του λαιμού σας, και το άλλο πίσω από  την πλάτη σας. Κρατήστε αυτή τη θέση για περίπου πέντε δευτερόλεπτα, στη συνέχεια, αλλάξτε τη θέση των χεριών.

Επαναλάβετε πέντε φορές.