Ασκήσεις για τα πόδια στο κάθισμα

Ασκήσεις για τα πόδια

 

Καθίστε ίσια και άνετα στην άκρη της πολυθρόνας. Χαλαρώστε και μην επαναπαύεστε στην πλάτη του καθίσματος. Μετακινήστε το ένα πόδι προς τα εμπρός και ακουμπίστε την φτέρνα στο πάτωμα. Λυγίστε το σώμα σας προς τα εμπρός, φτάνοντας για την άκρη του παπουτσιού σας με τα δάχτυλά σας. Τραβήξτε το πόδι προς το μέρος σας και κρατήστε αυτή τη θέση για πέντε δευτερόλεπτα.

Επαναλάβετε πέντε φορές για κάθε πόδι.


 

Σταθείτε με τα πόδια σας. Λυγίστε απαλά προς τα εμπρός πόδι σας και κινήστε το σώμα σας εμπρός, χωρίς να ξεπερνά το γόνατο, τα δάχτυλα του ποδιού σας. Κρατηθήτε σε αυτή τη θέση για 5 δευτερόλεπτα, χαλαρώστε και επαναλάβετε τις ίδιες ασκήσεις για το άλλο πόδι.
Επαναλάβετε πέντε φορές για κάθε πόδι.