Ασκήσεις για να γίνεις super fit στο γραφείο

 

Ασκήσεις για να γίνεις super fit στο γραφείο

Ανακαλύψτε 3 εύκολες ασκήσεις που μπορείτε να εφαρμόσετε στο χώρο του γραφείου σας

H άσκηση προσφέρει αμέτρητα πλεονεκτήματα στην υγεία και στη ψυχολογία μας.

Τα 3 πιο σημαντικά πλεονεκτήματα είναι :

- η βελτίωση της φυσικής κατάστασης,
- η αύξηση ενέργειας και
- η αντιμετώπιση της καθημερινότητας με ένα πιο αισιόδοξο τρόπο!

Η καθημερινή άσκηση βοηθάει στη μείωση τους άγχους - πάρα πολύ σημαντικό ειδικά για όσους δουλεύουν πολλές ώρες.

Πρέπει να μπει ένα τέλος στις αμέτρητες ώρες που περνάμε ΑΚΙΝΗΤΟΙ μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή και πάνω στη καρέκλα του γραφείου μας.

Κάνοντας κάποιες ασκήσεις στο γραφείο μπορείτε να βελτιώσετε τη συγκέντρωση σας και να έχετε καλύτερη απόδοση, βασισμένοι πάντα στο τι λένε οι έρευνες...

 

Κίνηση των ποδιών κάτω από το γραφείο

Αυτή η άσκηση είναι ωραία γιατί μπορεί να γίνει  χωρίς να σας βλέπει κανείς, ενώ κάθεστε στο γραφείο σας.

Γυμνάζει τους κοιλιακούς και τετρακέφαλους μύες καθώς ανακουφίζει τα πόδια διατείνοντας τα.
Ουσιαστικά ξεκινάτε καθιστοί στην καρέκλα σας με τη πλάτη ίσια (σφίξτε τους κοιλιακούς μύες όσο περισσότερο γίνεται), τεντώστε το δεξί πόδι και κρατήστε το σταθερό για 10 δευτερόλεπτα.
Μετά επαναλάβετε το ίδιο με το αριστερό πόδι. Κάνετε την ίδια άσκηση 30 x 10’’ (15 επαναλήψεις το κάθε πόδι).

 


Καθίσματα σε καρέκλα

Όσοι είστε αθλητικοί τύποι ξέρετε πολύ καλά ποια είναι τα πλεονεκτήματα του να κάνει κανείς καθίσματα και πόσο πολύ βοηθάνε στη γράμμωση των ποδιών.

Η συγκεκριμένη άσκηση γυμνάζει τους γλουτιαίους, τους τετρακέφαλους και τους οπίσθιους μηριαίους μύες (με λίγα λόγια γυμνάζει τα πόδια εξ’ ολοκλήρου...).
Ιδανική άσκηση για γυναίκες που συνήθως θέλουν τα πόδια τους να δείχνουν πιο λεπτά και πιο όμορφα.
Κάθε φορά που σηκώνεστε και κάθεστε στη καρέκλα σας είναι ευκαιρία να επαναλαμβάνετε ένα κάθισμα.
Από όρθια θέση κρατήστε τα γόνατα παράλληλα και σε ευθεία με τους γοφούς, ενώ κάθεστε και σηκώνεστε από - προς τη καρέκλα.

 


Γυμνάστε τα χέρια με ένα μπουκάλι νερό

Καλό θα ήταν αυτή την άσκηση να την κάνετε κατά τη διάρκεια του διαλείμματος σας, μιας και το πιο πιθανό είναι ότι θα τραβήξετε τα βλέμματα!
Χρησιμοποίηστε ένα μπουκάλι νερό για βάρος και γυμνάστε τους δικέφαλους - τρικέφαλους μύες και τους μύες της πλάτης.
Τεντώστε τα χέρια στο πλάι και επαναλάβετε 30 μικρούς κύκλους μπροστά και 30 μικρούς κύκλους προς τα πίσω.
Μπορείτε να το επαναλάβετε για άλλες δύο φορές μέχρι να νιώσετε το λεγόμενο ‘κάψιμο’ στα χέρια.

 


Απλά, εύκολα και ανώδυνα ... τονώνετε και φροντίζετε το σώμα σας ... και στο χώρο εργασίας σας!